Certificat despre lipsa sau existenţa restanţelor faţă de buget
1 | Scopul serviciului public | Certificat despre lipsa sau existenţa restanţelor faţă de buget reprezintă un document eliberat de Serviciul de Colectarea a Taxelor şi Impozitelor Locale care atestă faptul onorării obligaţiilor fiscale ale contribuabilului faţă de bugetul local.
Certificatul despre lipsa sau existenţa restanţelor faţă de buget este un act necesar: (i) autentificării notariale a înstrăinării bunurilor imobile; (ii) autentificării notariale a contractelor de gaj; (iii) scoaterii de la evidenţă a persoanei fizice de la Direcţia de Documentare a Populaţiei; şi (iv) eliberării certificatului privind lipsa sau existenţa restanţelor faţă de bugetul naţional. |
2 | Organul emitent. Subdiviziunea organului emitent responsabilă de prestarea serviciului. Datele de contact si programul de lucru. | Primăria orașului Rezina, str.27.August,1
Specialist, în domeniul perceperii fiscale, et.3, bir.315
Ecaterina Namolovan. tel. 0254-2-16-49
Programul de lucru: În zilele de lucru 8:00 – 17:00, 13.00-14.00 masa. |
3 | Lista actelor necesare pentru obţinerea serviciului
|
1. Cererea in formă liberă (cu indicarea obligatorie a scopului obţinerii certificatului);
2. Copia buletinului de identitate al solicitantului; 3. Procură autentificată notarial (în cazul solicitării certificatului prin intermediul reprezentantului).
|