×
Meniu

Certificat despre lipsa sau existenţa restanţelor faţă de buget

1 Scopul serviciului public Certificat despre lipsa sau existenţa restanţelor faţă de buget reprezintă un document eliberat de Serviciul de Colectarea a Taxelor şi Impozitelor Locale care atestă faptul onorării obligaţiilor fiscale ale contribuabilului faţă de bugetul local.

 

Certificatul despre lipsa sau existenţa restanţelor faţă de buget este un act necesar: (i) autentificării notariale a înstrăinării bunurilor imobile; (ii) autentificării notariale a contractelor de gaj; (iii) scoaterii de la evidenţă a persoanei fizice de la Direcţia de Documentare a Populaţiei; şi (iv) eliberării certificatului privind lipsa sau existenţa restanţelor faţă de bugetul naţional.

2 Organul emitent. Subdiviziunea organului emitent responsabilă de prestarea serviciului. Datele de contact si programul de lucru. Primăria orașului Rezina, str.27.August,1

Specialist, în domeniul perceperii fiscale, et.3, bir.315

 

Ecaterina Namolovan.

tel. 0254-2-16-49

 

Programul de lucru: În zilele de lucru 8:00 – 17:00, 13.00-14.00 masa.

3 Lista actelor necesare pentru obţinerea serviciului

 

1.     Cererea in formă liberă (cu indicarea obligatorie a scopului obţinerii certificatului);

2.     Copia buletinului de identitate al solicitantului;

3.     Procură autentificată notarial (în cazul solicitării certificatului prin intermediul reprezentantului).