×
Meniu

Autorizația de schimb a destinației

 

1 Scopul serviciului public Autorizaţia  de  schimbare  a  destinaţiei  este  actul  emis  de autorităţile  administraţiei publice locale pentru revizuirea modului de utilizare  a construcţiilor şi amenajărilor şi a funcţiilor de bază,  în condiţiile  în care activităţile ce se vor desfăşura în cadrul  acestora .
2 Organul emitent. Subdiviziunea organului emitent responsabilă de prestarea serviciului. Datele de contact si programul de lucru. Primăria Rezina, str. 27.August,1

Anisea Udrea, et.3, bir.310, tel. 0254 2-49-22

 

Programul de primire a cetățenilor:

Luni de la 9:00- 13:00, Joi 14:00-17:00

3 Lista actelor necesare pentru obţinerea serviciului

 

1.     La cerere se anexează în două exemplare:

 

2.     titlul de proprietate  asupra  construcţiilor şi amenajărilor  (în copie autentificată);

3.     cartea tehnică a construcţiei;

4.     studiul de fundamentare a schimbării destinaţiei;

5.     copia auditului  ecologic  coordonat  cu  Ministerul  Mediului  şi Amenajării Teritoriului;

6.     dovada de achitare a costurilor serviciilor.

7.     Cartea tehnică   se   prezintă  în  original.  După  examinarea   şi introducerea  informaţiei referitor la schimbarea destinaţiei, ea se  va restitui beneficiarului.

4 Termenele obţinerii serviciului: 20 zile lucrătoare din momentul depunerii actelor